Fields of Gold...


   Pierwszy raz usłyszałem tę piosenkę dawno temu. Była upalna wiosna, która niepostrzeżenie przechodziła w lato. Żar lał się nieprzyzwoicie z nieba, a ja marzyłem o tym, żeby wyrwać się gdzieś daleko. Jej słowa nie przemówiły do mnie z taką siłą, jak mogłyby teraz. Miraż wydawał się na tyle nietrwały, że wywołał ciarki na plecach i lekki ścisk w gardle. I przeminął, jak przemija zauroczenie. Dopiero później, znacznie później pojawiła się inna wersja piosenki śpiewana tak, że pod powieką w zimowe popołudnie pojawiły się obrazy. Ciepłe letnie popołudnie, miód, wiatr zmieniający pole zboża w falujące, złote morze, otwarte ramiona do lotu...i ktoś z ciepłym uśmiechem i oczami, w których czai się złoto letniego popołudnia. Noszę tę piosenkę jak talizman w miejscu, gdzie nieznana siła obraca moją niewygasłą jeszcze gwiazdę. Cięgle jeszcze chciałbym iść przez złote pola. Wśród zapachu zboża, w szeleście kłosów, w wietrze kołyszącym. Ciągle jeszcze chciałbym chwycić Cię za rękę. Przytrzymać na chwilę. Dotknąć ust. Patrzyć w złoto, które odbija się w oczach. Pozwolisz...?

PS. To ostatni wpis przed urlopem. Bardziej osobisty. Czasami trzeba właśnie tak.  Do zobaczenia za dwa tygodnie. Pozdrawiam Was serdecznie :) WN. 

Komentarze

  1. Nie wiem skąd bierzesz dobrą pogodę, ale zazdroszczę. Dalej sam nie mam motywacji do wyskoczenia gdzieś z aparatem... A tak poza narzekaniem, to życzę udanego urlopu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre pytanie :D Dobra pogoda, to zbieg okoliczności. No i przerwy między jednym deszczem a drugim. Dziękuję Ci serdecznie. Bywaj! W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wpis, bardzo subtelny i faktycznie - osobisty.
    Myślę, że niewielu mężczyzn ma takie pragnienia...

    Życzę ze swojej strony udanego urlopu i jak najwięcej spokoju w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci :) Na razie mam trzeci dzień słońca, ale zapowiada się znów deszcz. Ale niech tam... Ważne, że za oknem szum morza. Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo serdecznie W.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

KOMENTARZE

Popularne posty