Wiatr



       Wiatr

Nie zostało mi już nic
oprócz słów
a i tak ich mało
w sam raz
by rzucić je 
na niespełnienie

Jest jeszcze wiatr
bo choć nie jest mój
to jednak opływa mnie
i zimną dłonią dotyka warg
jak czuła kochanka
nieco chłodna w obejściu
ale zawsze pewna
co jest nie do przecenienia

Dlatego otwieram ramiona
i czuję jakbym stał na szczycie góry
albo i szedł do Ciebie
niepewny drogi
czując niepokój
znając ostateczną gorycz

Bo przecież stworzono mnie
bym wiecznie tęsknił
dlatego nie mam już nic
oprócz słów
tańczących popiołem

Nie zostało mi już nic 
oprócz słów...






 


Komentarze

  1. Tak jakoś... skojarzyło mi się.

    https://www.youtube.com/watch?v=JsgGupnrlNo

    Ale Ty słów nie porzucaj...nie.
    Na skrzydłach zimnego wiatru, ciepłe pozdrowienia wysyłam,
    Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Magdę Umer - dziękuję :))
      Przy tym tekście słuchałem tego:
      https://www.youtube.com/watch?v=nZcf3oXfz5k
      Utwór zapętlony i słuchany w nieskończoność
      Również Cię serdecznie i ciepło pozdrawiam :))

      Usuń
    2. Wspaniała muzyka i piękny tekst.
      Wykonawczyni zupełnie mi nieznana, dziękuję.
      Teraz się zasłuchuję. Również w innych kawałkach.
      Dobrego wieczoru. I łagodnej nocy. Niech tęsknota Cię nie toczy. Za bardzo.

      Usuń
    3. Dziękuję, i Tobie dobrej nocy :)) Trudny czas. Bardzo.

      Usuń
  2. To ważne dla mnie zdjęcia. Pierwsze związane z datą zrobienia i okolicą. Drugie z tego roku - Bieszczady gdzie ucieka się od siebie, by siebie odszukać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

KOMENTARZE

Popularne posty